lauantai 11. joulukuuta 2010

tässähän se palkka sit vissiin menee..





Heivaan, aattelin tehä täsä samalla pienen postauksen koska oon just tilaamassa hiustenpidennyksiä Hairtradelta. Oon jo pitkään halunnu pidennykset, mutta en oo vaan saanu aikaseks ostaa. Ekassa kuvassa siis näkyy kuin pitkät mun hiukset nyt on, niis on vaan nii jännä leikkaus et edestä ne näyttää paljon lyhyemmiltä ku oikeesti on. Mut nii, nyt tilaukseen menee clip onit, koska mun mielestä ne on vaa paljon kätsymmät ku se ettet voi ottaa niitä pois millonkaa. Mulla oli vähä vaikeuksia valita värii joten otin turvallisesti ton dark brownin, ainahan voin värjätä omii hiuksia tummemmaksi/vaaleemmaksi. Pituushan noissa on sellaset 18'' eli about 45cm. Samalla taisin tilata tollasen salt sprayn, jolla siis saa sellasen sotkusen bedhead lookin :-D
Niin ja illalla sit varmaan kuvii tän ja eilisen päivän ostoksista!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti