perjantai 4. maaliskuuta 2011

ootte kuin karkkia mulle



jooo tässähän näit lähiaikojen osteluita ois, mulle tuli yks päivä hirvee ostovimma ja ostin vissii samanpäivänä nää kaikki! onneks ei ollu pahan hintasii, vyö 5€ ja korvikset saman! noi lasit oli 7.95 ja kaulakorujen hintaa en kyl enää muista, toi hopee oli vissii jotai 12euroo. kauppoina luonnollisesti gina ja h&m, mun kaikki vaatteet on varmaa niistä.. :D









nyt ajattelin lähteä suihkuun ja syömään, illemmalla meen marikalla käymään! huomenna club kiss the roomissa!! jeeee ootan sitä taas ihan innolla vaikka täl kertaa päätin et lähen autolla liikkeeseen!

pakko viel muute mainita, että oon kuunnellu koko päivän nylon beatia!! ihan sairaan hyviä ja piristäviä biisei!! en muistanukkaa kui hyvii ne oli, mullahan siis on niitten kaikki levyt ku olin ehkä naikkareitten suurin fani ku olin 9 :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti