keskiviikko 9. maaliskuuta 2011

100!!


Taidan just kirjottaa meijän sadannetta (sanotaanks se noin,..) merkintää! Huii.

Just kotiuduin koulusta, liikkatunnilta nimittäin ja oon iha poikki! Nää
päivät on ehkä joo hieman turhia kuten oon aiemmin sanonu, mut on
se mukavaa alottaa päivä pelaamalla korista tai jotai muuta ;-) Nyt olis
tarkotus lukee terveystietoo, sitten lähen haastattelemaan kaveria
yhteen lehtijuttuun ja illemmalla iskä lupas auttaa tossa matikassa,
mulla on nimittäi sellanen tunne ettei kirjotukset tuu meneen kovin hyvin
ellen kunnolla ala harjotteleen.. :D
Eilen kävin nopeesti koulun jälkeen pyörähtämässä kaupungissa ja ostin
poikaystävälle synttärilahjan (oon aina ajoissa, sil on tänään synttärit....).
Ostin sille siis 30 seconds to marsin tallinnan keikalle liput ja ku eilen sit
kävin viemässä sille ne ni ooi että. Pelkäsin ettei se välttämättä innostuis
niistä mut kyl se tykkäs aika paljonki! Kesäkuussa sit pariksi päiväksi
tallinnaan, uijjui :-) Nyt perjantaina ois sit luvassa synttärit (kaverin
ja poikaystävän yhteiset) joten toinen lahja pitää viel löytää nopeesti!
Teemana noissa juhlissa on pink&white ja eiiiiiihä mulla mitään pinkkii
EIKÄ valkosta oo..

Tässä pari kuvaa mun ja kaverin sappee reissusta
(oltiin siel viime viikolla pari päivää laskemassa). Tykkään
tosta mun takista hirmusesti ja haluun esitellä sen tässä, sen takii vähä lame
kuvat :D Nyt adiooos, lähen etsimään sen terkan kirjan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti