keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Is a house really a home when your loved one is gone?


Kuten Ninni jo näköjää mainitsi alettiin eilen miettiin ettääää jenkkilään vois lähtee ens keväänä! Töitä pitäs tietenki tehä seuraavat 12 kuukautta ihan kunnolla muttaa, ehkä me sinne viel päästään. Ja tietenki yks pysähyspaikka olis Dallas, missä mä oon asunu 5 tai 6 vuotta (en oo ihan varma :D:D)


Just otin pari kuvaa koska tykkään mun tän päiväsistä vaatteista nii hirmusti ja ulkona on muutenki niiiiiin mahtava sää! :-) Tänä aamuna käytiin kaverin kans lääkärissä, olin sen henkinen tuki, ja sen jälkee syömässä keskustassa. Nyt avaan noi matikankirjat ja luen! Kivaa keskiviikkoo kaikille =)

(tää kuva hiukan naurattaa mua mut........ei mul oo täällä ketää joka ehtis kuvii räpsii nyt!!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti