keskiviikko 13. lokakuuta 2010

mau


Noni vihdoin tää Beautiful Blogger Awardiin vastaus, eli 7 faktaa minusta.

1.Olen oikeasti aika ujo. Tarkotan siis lähinnä et jos oon uusien ihmisten seurassa, en oikee uskalla sanoo mitää.

2.Pelkään zombeja. Jep, tiiän niitä ei edes oikeasti ole olemassa, mut siis hyihyihyi.. ja silti katon kaikkia zombi leffoja ja sit nään hirveitä painajaisia monta yötä..

3.En osaa säästää rahaa. Ja yleensä saatan tuhlata palkan myös etukäteen.. Ku aina löytyy kaupoista kaikkee kivaa!

4.Olen harrastanut partiota 11 vuotta. Ja nyt on sit lähössä se 12 vuosi sitten käyntiin, en varmaa ikinä osaa lopettaa sitä, vaikka emmä nyt hirveesti mitään viikkotoiminnassa teekkään.

5.Laulan aina kun oon yksin. Kotona on aina hirveet show't menossa peilin eessä kun laulan täyttä kurkkuu ja oikein eläydyn iha ku oisin musiikkivideossa. Täytyy kyl myöntää että nykyään tätä tapahtuu myös julkisilla paikoilla, kuten koulun aulassa..

6.Vihaan epätäsmällisiä ihmisiä. Koska oon ite aina ajoissa kaikkialla ja mua ärsyttää odotella ihmisiä.

7.Rakastan kissoja yli kaiken. Ne on jotenki niin salaperäisiä, kauniita ja itsenäisiä. Julma totuushan kuitenkin on, että mä oon aika pahasti allerginen kissoille.. Saa nähä saanko ikinä omaa sen takia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti