keskiviikko 13. lokakuuta 2010

and put a smile on your face

Nyt vihdoin tartun toho Beautiful Blogger Awardiin, eli tarkotus olis kirjottaa seitsemän faktaa itestäni, ja lähettää haaste seitsemälle seuraavalle bloggaajalle.

1. mulle yks tositosi tärkee asia on, jos saan jonku toisen ihmisen iloseksi. vaik en aina vaikuta miltään maailman mukavimmalta ihmiseltä niin esim toisten auttaminen voi jopa pelastaa mun päivän. oon hirveen antelias, tykkään enemmän antaa lahjoja ku saada niitä ja jos joku kaveri tarvii vaikkapa lainaan rahaa nii lainaan heti.

2. mun elämässä tärkeää on musiikki. oon jatkuvasti kuulokkeet korvilla ja jos vaikka unohan soittimen kotiin tulee heti tosi alaston fiilis :D oon myös harrastanu tanssia 8 vuotta mun elämästä ja lopetin sen takii etten uskaltanu alottaa uudessa tanssikoulussa ku muutin takas suomeen?? ja nyt kerranki ku ois ollu koulussa tarjolla tanssikurssi niin sain kuukauden liikuntakiellon...............

3. vihaan ihmisten tyhmyyttä. ja vaikken ite oo mikään maailman paras koulussa mul on tosi hyvä yleissivistys + tiiän aika paljon kaikkee ''turhii'' juttuja. etenki se on maailman ärsyttävintä jos joku esittää tyhmää!!!! ei mua yleisesti häiritse selittää asioita mut jos tiedän et se henkilö vaan esittää ettei älyy, ja se on sen mielestä jotenki söpöä, niin mulla menee aika nopeesti hermo.

4. vaikka oon töissä toimittajana, kirjottaminen ei silti oo mun unelma-ammatti. se on siistiä et on vaikutusvaltaa ja saa kirjottaa oman mielipiteen lehteen, mutta monesti mua vähän pelottaa se että (vaikka tää kuulostaa tyhmältä) mun mielipide ois ''väärä''.

5. olin ennen aivan tajuttoman ujo ihminen. se oli monesti aika haitallinen asia koska se esti mua olemasta oma itteni, ja siitä ei todellaka ollu apua esim töissä :D onneks nyt puolen vuoden sisällä mun itsetunto on kasvanu tosi paljon.

6. moni yllättyy ku saa tietää sen että oon heppatyttö. tää asia ärsyttää mua ja yleisesti se, että jos harrastaa ratsastusta niin monet pitää sua heti outona. alotin ratsastuksen muistaakseni 9-vuotiaana, joten tää on 8 vuos. oon tosi ilonen etten lopettanu sitäki, koska se on ehkä maailman paras harrastus.

7. oon muuttanu yhteensä 9 kertaa mun elämässä ja vaihtanu viidesti kouluu. tää on myös aiheuttanu sen, että oon moneen otteeseen joutunu löytämään uusia kavereita. mietinki monesti et mitenköhä asiat olis jos asuisin viel esim oulussa tai dallasissa.

Noooo eihä mul kestäny tän tekemiseen ku joku tunti :--D mut ketähän haastaisin, ainaki Ninnin, Helin ja Nitan (joka pitää meidän toista blogii). Nyt jatkan nukkumista koska mun kuume jatkuu vieläki enkä näillä näkymin oo pääsemäs ulos seuraavaan kymmeneen vuoteen.........

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti