maanantai 11. lokakuuta 2010

Is this the sound of sweet surrender?





moiks! Olo ei oo mikään parhain tällä hetkellä, joten en oo hirveenkovinpaljon jaksanu panostaa kuviinkaan (tän kyllä huomaa :-D) Oon ollu kuumeessa viimeset 5 päivää ja käyny pariinki otteeseen lääkärillä ilman et ne on osannu sanoa mikä mulla on. Tänään sain kuitenki vihdoin tietää et mulla on mononukleoosi eli pusutauti. Tää on varmasti pahin tauti minkä oon koskaan sairastanu nimittäin en oo pystyny syömään moneen päivään ja on tullu valvottuu useita öitä kurkkukivun takii. Nojoo, ainaki toivon että tää lähtis kokonaan ennen viikonloppuu, tai viimestään ens viikon alussa.
Tässä on nyt pari kuvaa uusista vaatteista, nimittäin käytiin viime viikolla Miran kans sen kirppiskamoja läpi ja ostin sit noi, elikkä Ginan neuleen, H&M pitkän topin ja valkosen kauluspaidan. Varattiin myös samana päivänä pöytä Lanttilaan, eli syyslomalla sit myymään tavaroita :-) Heti ku oon parantunu olis tarkotus värjätä hiukset, kattoo kirppiskamat läpi ja sit voisin kans tehä sen Jennan heittämän haasteen, palaillaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti