keskiviikko 22. syyskuuta 2010

riverrrrside mothafuckaaa !

No moikkamoooi! Päätettiin alkaa kirjottaa blogii, so here we go..
Elikkä, ollaan kolme abiturienttia Lahdesta, täysikäisyyden molemmilta puolilta.
Kirjotetaan tänne kaikkee mahollista fiiliksen mukaan.

Sussu- siis mähän oon meistä nuorin, se Oulussa syntynyt -93, ja ku nää ravaa
baareis nii meikä istuu himas..naat.
mutta siis, oon opiskelija, menny vuotta aikasemmin kouluun Dallasissa vietetyn
ajan vuoksi, ja töissä Etelä-Suomen sanomilla ja kerhonohjaajana.
Ja tietenki oon heppatyttö.



---

NiinaEerika- myös ninniksi kutsutaan yleisesti. Meistähän olen
kaikkein vanhin (18) ja kuskin paikka on tuttu. Lahdessa syntynyt
olen, so this is ma home! Lukion viimeinen luokka tosiaan menossa. Muuten
aika kuluu harkoissa ja töissä Lahden Pelicansilla, Lahden baarit tullu myös tutuksi.
Jääkiekko on siis lähellä sydäntä niin kun myös musiikki ja turhanpäiväinen ostostelu,
eli rahat kuluu hyvin usein shoppailessa, sitä kun en osaa säästää :D



---

Heli- Entine pk-seutulainen, 18-vuotias lukiolainen. Tykkään nukkumisesta
ja blogien seuraamisesta. Vapaa-aika kuluu frendien ja kummipojan seurassa,
viikonloppuisin suuntaan yleensä stadin yöhön.
Duunissahan en käy, ainakaa vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti