torstai 30. syyskuuta 2010

like I'm the only one that you'll ever love

HUHU olihan päivä, koulussa olin 8-16, tuntuu nimittäin aika rankalta ekan jakson yhden tunnin päivien jälkeen. No onneks on edes tanssikurssi tässä jaksossa ni helpottaa vähän. Mut tänää ei kyl todellakaan oo ollu mun päivä, uudet kivat sukkikset hajos, tukka oli huonosti ja takkiki vähä repes. Koulun jälkeen suuntasinkin sitten ehkä hieman huono tuulisena keskustaan Nooran, Mirkun ja Petran kanssa ja mun piti ostaa hame H&M:stä, mut se olikin ihan ruma mun päällä ni päädyin sitten ostamaan Vilasta ton alla näkyvän ihanan pastelliväri paitiksen. Oon katellu sitä koko syksyn ja nyt kun se oli puoleen hintaan ni mun oli PAKKO ostaa se. Tänää oli testissä myös se eilen ostettu Goshin duo luomiväri ja itse pidin lopputuloksesta tosi paljon. Nyt voisin lähtee ulos kun enkun läksytki tuli valmiiks :)





oli pakko laittaa viel tää ihanuus, oon kuunnellu tätä koko päivän

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti