tiistai 29. toukokuuta 2012

my future is in my past

holaa! mulla alko viikon tai kahden mittanen kesäloma ja sit meenki töihin. aattelin että kävisin tässä parin viikon aikana oulussa tai kittilässä, mutta pitää nyt kattoa mihin rahat riittänee ja mihin on aikaa! tänään oon vaan maannu kotona ja levänny, nimittäin oon vähän kipeenä. nyt pitäs kuitenki lähteä moikkaamaan kavruu joten jaksoin vähän laittautua ja ottaa muutaman hassun kuvan! myös mun kirjastonkirjat pitäs palauttaa...varmaa kivat sakot taas siellä hupzzz
yawwwwwwwwn oikeesti en tiedä mistä se johtuu mut väsyttää ihan kokoajan! oisko toi siitepöly.... myöhemmin meen vielä Nitalle ja jään sinne yöksi koska katotaan taas koko yö himymii ja puhutaan shaibulii! 
ja tässä vähän kuvaa ku löysin mun siskolta ihan älyttömän kivan Gap:n neuleen jonka se toi mukanaan skotlannista (joo tietty varastan sen vaatteet..!!) 
railakasta tiistai-iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti