tiistai 5. heinäkuuta 2011

sanat vaihtuu, mut sanoma ei



suoristin, kärkkäinen
ipodin ja puhelimen kaiuttimet, robin hood

Mun tarkotus oli ottaa muutamia kuvia uusista hankinnoista mutta mutta, mun on tosiaan pitäny viedä mun kamera huoltoon jo 2 vuotta ja sit eilen huomasin että ei niistä kuvista saa mitään selvää ilman salamaa tai muuten hyvää valotusta jota mun huoneesta ei pilvisen päivän vuoksi löytyny..salamasta oli tietysti batterit loppu ja eihän meillä ollu lisää =)) Joten tossa alla pari niin itkettävän huonolaatusta kuvaa jotka kehtasin laittaa tänne. Toinen vaihtoehto olis tietysti ostaa uus kamera koska se varmaan tulis halvemmaks ku viedä toi huoltoon, saas nähä.
Porukat lähti lauantaina käymään Tallinnassa ja tänään ne sit tulee kotiin, joten tässä parina päivänä oon vaan tehny töitä ja ollu kotona hoitamassa koiria. Aattelin myös tilata asos.com muutamia vaatteita, tossa alla muutama vaihtoehto.
Nyt olis aika taas lähtee valmistautuu töihi, morjest

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti