tiistai 12. heinäkuuta 2011

lähes alexander mcqueen


Auta minua voittamaan, äänestä mekkoani täällä!

joooo o tosissaan mulla on ollu tässä viimeaikoina vähän tylsää, ni oon suunnitellu toho nellyn mekko kisaan ihan huolella mekkoja, täähän on vaa yks niistä ! nikeID.comissakin kävin suunnittelee ittelleni popot, tuli aika kivat vois jopa tilaa;P äh no jää nähtäväks!



NO MUTTA eilen oli yks mun elämäni hienoimmista päivistä, nimittääääin, SAIN mun ekan tatuoinnin! se ei oikeesti ees sattunu nii paljon ku kuvittelin, lähinnä nipisteli ja kutitti :D tuli kylmiä väreitä vähän väliä, mut siis tottakai se aina välillä vähä ikävemmin viils! tällä hetkellä tatska on kokoajan rasvakerroksen peitossa ja muutenkin nii tuore ettei siitä mitään siistiä kuvaa vielä saa, joten tarkempaa kuvaa tulossa lähiviikkoina! täs kuitenki pieni sneak peak olkaa hyvä -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti