lauantai 23. huhtikuuta 2011

drinking won't knock you out of my head

siitä on aikaa kun mä olen tänne viimeks kirjoittanu, mutta yksinkertaisesti mun elämässä ei tällä hetkellä oikeen tapahu mitään kovin jännää! ja oon ollu aika laiska myös ottaa kuvia, mutta tänä aamuna innostuin räpsimään. mulla on menossa siis mun huoneen remontti ja se on itseasiassa tapettaja vaille valmis! sitten ku ne saan ni laitan tänne hienon esittelyn mun huoneesta :) mutta joo yks tosi kiva yksityiskohta minkä hommasin on tollanen sisustus tarra, kärkkäisen sikapäiviltä sillon joskus ostin, makso vaan 2,90€. noin pienellä rahalla sai huoneeseen heti vähän jotain uutta ilmettä!






jennalla olin tossa yks päivä ihan vaan chillailemassa, hauskaa oli niikun jennan kanssa aina:)
torstaina käytiin sit kans hennan ja jennan kanssa amarillossa, minkä jälkeen mä lähin aikani kuluksi kiertelemään vähä kauppoja, mukaan tarttu kappahlin leopardi 3/4-hiha paita, alennus hinnalla, 11,95€, siitä ei sitten ton kummempaa kuvaa ole ku käytin sitä eilen ja se oli aamulla tuolilla tollee rutussa, heh



samalta reissulta löyty kans tosi makee sisustustyyny, hemtexistä, 16,95€





kaverilta, joka on lumenen konsultti, sain tollasen chubby eyelinerin ihan muuten vaan. oli ihana ylläri nimittäin oon kattonu tota pari kertaa, että vois olla kiva! ja kyllä se on.
joku varmaan kuukausi sitten aloin käyttämään muuten näitä proactivin ihonhoito tuotteita, joita saa nykyään sokkarilta(hintaa vajaa 70€) ja ainakin mun mielestä mun iho on kyllä parantunu huomattavasti! mullahan oikeesti on aika huono iho ja oon kamppaillu sen kaa aika kauan, mut toivotaan että nää nyt sit ois mun pelastajii!



porukat oli reilu viikko sitten lanzarotella lomailemassa ja sain niiltä tuliaisiksi mitä pyysinkin, eli ed hardyn uuden hajuveden. aivan ihanaa ja sieltä ostettuna kuulemma reilusti suomen hintoja halvelpaa!



nii ja sitten, ehkä suurimmat uutiset vähään aikaan. kävin keskiviikkona varaamassa customXään tatuointi ajan!! oon joku 4 vuotta jo haaveillu ekasta tatuoinnista ja nyt tää asia on niiku aluillaan! ajanhan sain vasta elokuulle, mut hyvää jaksaa oottaa! ja siis täähän ei siis tule jäämään ainoaksi, sen voin kertoa. kuva mikä mun kylkeen sitten hakataan on tossa alla.





ja tähä loppuun on pakko vielä fiilistellä sitä että meijän pihassa ei oo enää yhtään lunta, IHANAA! kesä tulee:) sitä odotellessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti