keskiviikko 12. tammikuuta 2011

i'm addicted



ALE! ah paras(ja pahin) aika vuodesta mun kaltaisille shopaholiceille ! tosissaan tässä parin viikon aikana tullu ostettu vähä sitä sun tätä, mut siis kaikkea aivan ihanaa ja lisää ois kiva saada, mut pitäs vissii vähä rajottaa.. heh
no pidemmittä puheitta tässä kuvia mun ale hankinnoista(okei kaikki ei ees oo ollu ales...ostin silti :D)

kaikki ginatricotista(ylläri) ja puoleenhintaan



ginasta nääkin, -50%







noni okei nää ihanuudethan siis EI ollu mikää ale löytö, että ihan täydet 59€ sain näistä maksaa, mutta siis nää on tosissaan ne mun kevään ylioppilasjuhlien kengät, biancosta



jep jep samat popot



ja sitte aijai, molemmat rievut tosissaan ginasta, hame -50%, mutta noi housut oliki sitte ihan normi hintaset eli 34,90€, oon kyl nii riemuissani noista housuista, oon nimittäin ettiny mun jalkoihin sopivia mustia korkeevyötäröisiä farkkuja miljoona vuotta! kaikilla on varmaa kohta samanlaiset mut, no ei ressaa..


seppälä, 7€

tässä oli varmaa sit kaikki mitä on tullu hankittuu, lauantaina ois kyl palkkapäivä joten voi olla et joutuu jotain kivaa käydä ostaa, heh eivaa pitäs oikeesti säästää... muutenki tosi kiva viikonloppuedessä, can't wait! huomenna töihin, mut lähen ahertaa äidinkielen pariin ja laittamaan kynnet kuosiin, eli so long :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti