maanantai 11. kesäkuuta 2012

you might be good looking but you're not a piece of art

Huh! Tänään oli eka työpäivä pitämässä englannin kesäkerhoo, oli ihan mukavaa mutta vähän palo käämit välillä.. ens viikolla onneks alkaa työharjottelu ja sitä odotan innolla!!

Tulin just kotiin, oltiin kaverin kans pelaamassa tennistä piiitkästä aikaa taas! Oli kivaa ja hiki tuli mut hyttysii oli ihan helekkaristi, hyi että. Mulla on myös iha hirvee rahakriisi, tarvisin mm HIUSVÄRIN koska nää hiukset on itkettävän kuluneen väriset enkä kohta kehtaa kulkee enää missää. Mutta, kaikki mun rahat menee bensaan tällä hetkellä et pääsisin töihin nii nou nou nou, pakko pärjätä näillä.

Nyt jatkan iltaa pretty little liarsia kattoessa ja sit voisin jo nukahtaa, oon niiiiin väsyny!

2 kommenttia:

  1. ootko muute huomannu et tää on ehkä vähä niiku SUN blogi enää .. HEHE t. arvaa kuva <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no oon kyllä huomannu ja oon myös miettiny että miks ihmeessä :-((((!!!

      Poista