keskiviikko 1. helmikuuta 2012

ikeaa!








Heiiivaa! Just kotiuduin ku käytiin Nitan kanssa Ikeassa etsimässä mm boolimaljaa ja muuta kivaa (eli haluttiin vaan syömään lihapullii...). Käytiin myös moikkaamassa Jukkaa!
Mukaan lähtiki sit boolimaljan lisäksi shottilaseja, servettejä, tollai kauha booliin, tiskiharjoja, herätyskello mulle (koska en ensinnäkää heränny mun puhelimen herätykseen aamulla kun oli tarkotus lähteä kouluun) ja suklaata. Myös tv-tasoo kateltiin mutta eka pitäis saada selvitettyy onko täällä antenni vai kaapeli ja saada toi telkka toimimaan..
Perjantaina olis siis tarkotus pitää tuparit ja oon hirmu innoissani! Tänne tulee paljon ihania ihmisiä juhlimaan :-)
Huomenna pitäis sit käydä töissä (en kyllä oo vielä suunnitellu ees tuntii, apua!!) ja sitten etsiä hiusväri koska tää juurikasvu on aivan järkyttävä... :DD oon viimeset pari viikkoa vedelly pipo päässä mutta nyt ei enää sitäkään viitti tehdä ku on niin lyhkäset hiusset!

Nyt jatkan tätä mun keskiviikko iltaa viimesten täykkärijaksojen parissa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti