tiistai 20. syyskuuta 2011

my confidence is leaving me on my own



Huhhuh tää syysflunssa vie mun voimat.. ihanasti nukuttu 4 tuntia viime yönä. Onneks tänää oli vaan yks luento ja seki alko vast 12. Tää ja viime viikko on menny sairastellessa, mutta lauantaina tosiaan kävästiin sitten baarissa (okei amarillo ja glow...) ja oli pitkästä aikaa kiva ilta ku näki kavereita joita ei oo nähny vähään aikaan =)

En muuten millää voinu vastustaa...nimittäi ostamasta samsung 3-series kannettavaa! Sinne meni mun säästöt mutta oon rakastunu tähä koneeseen ja nyt varjelen tätä elämälläni ettei tälle käy niinku sony vaiolle joka on nyt vähä huonommassa kunnossa...

Luin muuten tän mun tekstin läpi ja pahoittelen ihan kunnolla, oon iha sekasin kuumeen takia enkä jaksa miettii kielioppia tai mikä ees kuulostaa tarpeeks hyvältä.. nyt meen pitkäänpitkäääään kuumaan suihkuun ja sen jälkeen teen pari tuntia kouluhommia! Kivaa tiistaita kaikille :)


ps en malta oottaa et tulee ensilumet!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti