maanantai 8. marraskuuta 2010

H&M, my love

Maanantai taas hurahti ohi, enkä mä oo tehny mitää järkevää.. Koulun jälkee istuttii Mirkun ja Merin kanssa Sinuhessa varmaan ainaki pari tuntia. Siitä kun saatiin ittemme liikkeelle suunnattiin Merin kanssa Sokoksen koruosastolla ja miten kävikään, löysin sieltä vaikka mitä kivoja uusia Snö of Sweden -koruja. Snön korut on siis mun ehdottomia suosikkeja! Palkkapäivää odotellessa siis. Käväsin äsken Petulla teen juomassa ja nyt oon taas kotona. Ainoo "järkevä" asia mitä sain tänää aikaseksi oli että laitoin H&M:n tilauksen eteenpäin. Vaan noi kaksi paitaa lähti sieltä tilaukseen, koska mun on pakko oikeesti rajottaa tätä osteluu, kun se Foreveri21:in tilauskin on tulossa! Saan sen itseasiassa käsiini tän viikon perjantaina, eli oon nyt jo ihan innoissani! Hintaa noilla kahdella oli yhteensä reilu 20€. Veljelle tilattiin samal joku pari paitaa kans. No eikai tässä sen kummempia ollu, täytyy lähteä taas oppikirjojen pariin, eli palaillaan! =)


kuvat - www.hm.com

ps. se Devil, mikä käytiin Jennan kaa eilen kattomassa oli oikeesti sairaaaan hyvä leffa, suosittelen=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti